NAGRAĐIVANI ESG KONSULTANTSKI | ECOVADIS | B CORP | IZVEŠTAVANJE UGLJENIKA
Facility Services ESG, B Corp i EcoVadis sertifikacija

PPN, SECR, SBTI KONSULTANTI ZA IZVEŠTAVANJE O UGLJENIKU.

SECR i PPN izveštavaju kako bi trebalo da bude.

Ako vam je potreban PPN 006 plan za smanjenje ugljenika ili usklađenost sa SECR-om, pripremite se da budete impresionirani!

Da li imate rok u poslednjem trenutku? Da li vaš SECR kasni? Da li se suočavate sa tenderom i potreban vam je plan za smanjenje ugljenika "sada"? Nudimo najbrži preokret u industriji. Takođe nam je rečeno da imamo najniže naknade (ali nemojte samo uzeti našu reč o tome). Ako vam je potreban stručni konsultant, mi smo vas pokrili.

Koristeći sopstveni softver, vaš ESG Pro konsultant će obaviti sav posao, izvršiti proračune i izraditi potpuno usklađen izveštaj. Garantovano.

Ako vam se sviđa zvuk usluge sa fiksnom cenom, bez dnevnih stopa za dizajniranje vašeg plana za smanjenje ugljenika, brza isporuka i usklađenost sa vodećim standardima, onda smo savršen spoj. Zainteresovani? Uspeh. Hajde da to ostvarimo - zajedno.

VIDEO ZAPISI
STRUČNJACI ZA USLUGE OBJEKATA

SPREMNI SMO DA POMOGNEMO.

SECR & PPN USKLAĐIVANJE SA SBTi & GHG PROTOKOLOM.

Vaše ponude zavise od tačnosti i potpunosti. Ne rizikujte.

Šanse su da ste izazvani da predstavite izveštaj o ugljen-dioksidu koji je u skladu sa GHG protokolom, SBTi (Science Based Targets) i Net Zero ciljevima. To je ono što živimo i dišemo, pa nas zamolite za pomoć.

Završavamo naš rad u ovim standardima i uključujemo vaše emisije 1, 2 i 3, razvoj vašeg plana za smanjenje ugljenika i dizajniramo vašu mapu puta Net Zero za jednu fiksnu naknadu.

NAPRAVITE SECR IZVEŠTAVANJE SAMOFINANSIRANJE.

Optimizacija nabavke smanjuje vaš ugljični otisak.

Sve ima ugljenični otisak, pa koristite proces izveštavanja da biste identifikovali mogućnosti za smanjenje ugljenika i pregovaranje o boljim stopama! Uštede mogu biti ogromne, a mi možemo da pogledamo energiju, osiguranje, upravljanje vozilima, štampanje, otpad - pa, shvatili ste!

To je činjenica: za većinu preduzeća, 90% vašeg ugljen-dioksida je u vašem lancu snabdevanja, a to povećava vaše troškove i predstavlja vašu najbolju priliku da smanjite emisije.

Proces izveštavanja o ugljeniku u 6 koraka SECR i PPN.

1. PLANIRANJE I IZVRŠENJE

Zajednički dogovoreni plan projekta i Ganttov vremenski okvir.

Angažovaćete se sa posvećenim konsultantom, tako da ništa nije prepušteno slučaju. Jednom kada potpišete plan, dobijate besplatan pristup našem softverskom portalu za ugljenik, a zatim planiramo sve sastanke kako bi odgovarali vašem rasporedu, a ne našem. Osvežavajuće!

2. OBRAČUN I SAVETODAVNA SLUŽBA

Sveobuhvatne smernice za osigurani uspeh.

Ne postoje dva ista klijenta. Za neke, poslovna putovanja je teško, dok je za druge to zaposleni putuju. Mi sve to radimo, i postoji minimalan prekid za vas ili vaše kolege. Cenit ćete naš prijateljski, pragmatičan savjet.

3. PREGLED PRETHODNE GODINE

Prethodni podaci? Da molim! Čak i ako nismo završili vaše izveštaje.

Ne zahtevamo naknadu za reviziju vaših prethodnih podataka, ali ćemo uključiti ono što morate da pojednostavite svoj konačni izveštaj kako bi bio što potpuniji. To je dobar, iskren pristup usredsređen na usluge.

4. SMANJENJE UGLJENIKA PLANIRANjE

Izveštavanje o ugljeniku trebalo bi da bude poslovna korist!

Emisije ugljenika predstavljaju energiju, otpad i potrošnju. Smanjite sve delove, a to je novac ušteđen za posao, i još jedan razlog više za nas da ovo učinimo inkluzivnim delom naše usluge, tako da to nije samo posao kao i obično.

5. CARBON OFFSETS UPRAVNI OBJEKTI

Kvalitetna kompenzacija ugljenika i bez zelenog pranja.

Naše smernice su naglašene: ako želite da nadoknadite deo svojih emisija, onda su kompenzacije ugljenika Gold Standard jedini kredibilan put. Mi ćemo kupiti i administrirati vaše ofsete i ugraditi ih u vaše SBTi i ISO 14068 izveštaje.

6. KORPORATIVNI RAZRED IZVEŠTAJI

Vaš izveštaj o ugljeniku treba da da izjavu!

Naš interni grafički tim će vas učiniti ponosnim. Vaš izveštaj o ugljeniku treba da bude osnovni deo prodajnog i marketinškog kolaterala, a mi ga možemo u potpunosti prilagoditi kako bi vaši kupci prepoznali vašu posvećenost.

Zašto proceniti svoj lanac snabdevanja ugljenični otisak?

LANAC SNABDEVANJA NEEFIKASNOST

Zašto plaćati za tuđe greške?

Energetski efikasni "zeleni" dobavljači imaju tendenciju da imaju niže troškove, a ako niste pažljivi, možda ćete dodati svoj ugljenični otisak kada biste mogli da ga smanjite. Možemo identifikovati mogućnosti. Brzo.

NABAVKE OPTIMIZAЦIJA

Verovatno plaćate previše.

Naši analitičari podataka imaju ogromnu bazu podataka dobavljača, a kao deo našeg izveštavanja o emisijama Scope 3 možemo identifikovati trenutne uštede na raspolaganju. Većina preduzeća čak i ne shvata propuštene prilike.

UBLAŽITI RIZIK & OSVOJITE VIŠE POSLOVA

Vaš ugljenični otisak može da vas košta!

Od naših konsultanata se uvek traži da pomognu preduzećima da smanje svoj ugljični otisak jer je dogovor izgubljen. Ako je vaš ugljenik previsok, možda nećete biti preferirani dobavljač. Zašto rizikovati?

Često postavljana pitanja.

Šta je PPN 06/21 Plan za smanjenje ugljenika?

PPN 06/21 Plan za smanjenje ugljenika je uslov za dobavljače koji se nadmeću za ugovore vlade Velike Britanije u vrednosti od preko 5 miliona funti. To pokazuje vašu posvećenost postizanju Net Zero od strane KSNUMKS-a, i mora da prati određeni obrazac koji uključuje Scope KSNUMKS, KSNUMKS i izaberite Scope KSNUMKS emisije. ESG Pro priprema potpuno usklađene planove sa brzim preokretom.

SECR (Pojednostavljeno izvještavanje o energiji i ugljeniku) je propis u Velikoj Britaniji koji zahtijeva od velikih kompanija da u svojim godišnjim izvještajima otkriju svoju potrošnju energije i emisiju ugljenika. Ako vaše preduzeće ispunjava dva ili više od sledećih: £ 36M + promet, 250+ zaposlenih, ili £ 18M + bilansa stanja - verovatno ćete morati da se pridržavate.

ESG Pro nudi najbrži preokret u industriji, uključujući hitne službe za kasne podneske SECR-a ili hitne rokove za vladine ponude. Mnogi klijenti dobijaju svoj puni izveštaj u roku od nekoliko dana, a ne nedelja.

Da. Naše izveštavanje uključuje emisije Scope 1, 2 i 3 u skladu sa Protokolom staklene bašte i SBTi. Scope 3 je često najveći doprinos vašem ugljičnom otisku, posebno u lancu snabdevanja, a mi ga tretiramo kao kritični deo naše usluge.

Apsolutno. Svi naši izveštaji PPN 06/21 i SECR su usklađeni sa Net Zero, SBTi i ISO 14068 standardima. Mi čak pružamo Net Zero Roadmaps i planove za smanjenje ugljenika koji su verodostojni i spremni za nabavku.

Da. ESG Pro nudi uslugu fiksne naknade bez dnevnih stopa ili skrivenih troškova. Dobijate stručne konsultacije, pristup softveru, opcije kompenzacije ugljenika i profesionalno dizajniran izveštaj - sve uključeno.

Da, možemo. Čak i ako nismo završili vaše prethodne izveštaje, pregledavamo i integrišemo vaše istorijske podatke bez dodatnih troškova kako bismo vaš trenutni izveštaj učinili robusnijim i potpunijim.

To zavisi od vaše poslovne aktivnosti. SECR je zakonska obaveza za kvalifikovane kompanije iz Velike Britanije, dok je PPN 06/21 potreban samo kada se nadmeću za određene vladine ugovore. Ako niste sigurni, mi ćemo proceniti vašu situaciju i savetovati vas o tome šta je potrebno.

Da. Izveštavanje o ugljeniku može biti samofinansirajuće. ESG Pro koristi proces izveštavanja kako bi otkrio mogućnosti za uštedu troškova u nabavci, energiji, transportu, otpadu i upravljanju dobavljačima. Mnogi klijenti postižu značajne operativne uštede.

Sa 100% stopom uspešnosti usklađenosti, najbržim rokovima isporuke i pristupačnim fiksnim cenama, ESG Pro je pouzdan partner za izveštavanje PPN 06/21 i SECR. Od 2016. godine podržavamo preduzeća svih veličina u više sektora.

Humperdink Džekman (00:00.94)
Dobro jutro. Ne. Počnite ponovo.

Humperdink Džekman (00:06.296)
Zdravo, ja sam Humperdinck Jackman, izvršni direktor ESG Pro-a, a danas mi se pridružio Joe Gallagher, naš direktor za partnerstva, i razgovaraćemo o izveštavanju o ugljeniku ili izveštavanju o stakleničkim plinovima kao što možda znate. Joe, ima toliko obaveza za preduzeća svih veličina. Šta ste pronašli su prave bolne tačke? I hajde da istražimo kako svaki posao, bez obzira na veličinu,

treba da daju prioritet svom izveštavanju o održivosti. Koje su vaše misli?

Džo Galager (00:41.628)
Da, vidim trendove u kojima imate regulisane kompanije, one koje bi u Velikoj Britaniji morale da podnesu svoje izveštavanje o emisijama u kuću kompanija. Dakle, a onda vidim na drugom kraju spektra, mala i srednja preduzeća koja nisu regulisana da dele podatke, ali ako imaju klijente koji su regulisani, onda to postaje prioritet za njih. Dakle, mislim da postoje izazovi u različitim kampovima koje stavljam.

Hamperdink Džekman (01:09.762)
I Joe, ima toliko skraćenica. Mislim, imamo izveštavanje o stakleničkoj bašti, gasovima sa efektom staklene bašte. Imamo SBTI, inicijativu za naučno zasnovane ciljeve. I lista se nastavlja i to je zbunjujuće za većinu ljudi. Kako da razbijemo sve ove propise u nešto što novajlija na terenu, oni su dobili zadatak da to urade. Kako da ih razbijemo?

Odakle da počnemo?

Džo Galager (01:42.47)
Pa, postoje pomaci tamo gde postoje, verujem da će biti još neke globalne standardizacije o određenim stvarima, ali to je minsko polje žargona. I mislim da se MSP u početku zaista bori, samo stvar o, znate, kako da počnemo? Oseća se kao veliki izazov. I usuđujem se da kažem, oni nemaju resurse. Često su ograničeni vremenom.

I oni se samo uplaše i taj strah ih dovodi do toga da neki od njih ne glume, što je prava sramota.

Hamperdink Džekman (02:14.51)
Pa, počnimo sa zajedničkim imeniteljem sa kojim se suočava većina preduzeća. Vozač koji izaziva te panične telefonske pozive, čak i na Boksing Dai ove godine za mene. Hej, raspisali smo tender i blokirani smo da napredujemo, a rok je sledeće nedelje. Poslali smo i sada moramo da isporučimo PPN 0621 ili je to?

Džo Galager (02:44.56)
Da, dobro, ako je PPN.

06-21 sada, nova verzija od februara ove godine, 006. Ali u suštini, iako je to veoma fokusirano na potrošnju i pristup javnim nabavkama, vidim mnogo više većih kompanija koje sada ugrađuju slične stvari u svoje RFP-ove i ponderisanje, znate, niske brojeve 5%, visoke brojeve verovatno 20% pripisuje izveštavanju o održivosti. A to prevazilazi ugljenik, obuhvata čitav ESG spektar, ali

za danas govorimo o elementu ugljenika i za mene je najveća stvar koju mislim da kompanije, organizacije žele da vide je vaša posvećenost neto nultom putovanju i ono što oni žele da vide je poboljšanje iz godine u godinu koje PPN006 samo uokviruje kao plan za smanjenje ugljenika, ali u suštini, čak i ako to nije PPN006, i dalje možete izgraditi plan za smanjenje ugljenika i imati poverenje

Da biste to podelili i učinili javnim i ohrabreni ste da ga stavite na svoju veb stranicu. Dakle, to je zapravo vidljivo za zainteresovane strane da vide.

Hamperdink Džekman (03:56.44)
I mislim da je ovo zaista važna stvar koju ste upravo izneli o cilju neto nule. Postoje preduzeća, konsultantske kuće, koje isporučuju izveštaje o ugljeniku, ali oni to zapravo ne uokviruju na koristan način. Evo vaših ukupnih emisija ugljenika, ili barem onih koji su prijavljeni, ali onda ne identifikuju koji specifični staklenički plin, protokol gasova sa efektom staklene bašte, emisije.

Kategorije su uključene. To je slučajna formulacija. I to nikome ne pomaže, ali isto tako znači da su ovi klijenti uložili u izveštaj o ugljeniku, koji im onda ne pomaže u javnim nabavkama ili ispunjavanju preciznih zahteva tih tendera, a kamoli sertifikata kao što su B Corp ili EcoVardis. I tu je problem. Dakle ...

Jednom kada pripremimo ovaj plan smanjenja ugljenika PPN006 za klijenta, koji je sledeći korak kojem bi mogli biti podvrgnuti? Šta ako su malo veća kompanija, recimo preko 36 miliona funti prometa, sa čime se suočavaju?

Džo Galager (05:16.464)
Razmislite sa obavezne tačke gledišta, oni bi zaista mogli da se fokusiraju na obim jedan i dva i možda pogledaju stvari kao što su poslovna putovanja. Ali Zakon o nabavkama zahteva pet kategorija od 15 u obimu tri. I velika oblast fokusa u ovom trenutku, svaka organizacija kompanije koja želi da bude neto nula treba da uđe u

kupovina robe i usluga. Znamo iz posla koji smo uradili, to bi moglo biti 40 ili 50 procenata, ako ne i više, od opsega tri. A to je i najteža kategorija na koju možete imati direktan uticaj jer morate da podstaknete i radite sa svojim dobavljačima kako biste napravili poboljšanja, znate, sa njihovim proizvodom i uticajem proizvoda i usluge na vas kao kompaniju.

Tako da definitivno vidim pomak za veće kompanije koje žele da se angažuju sa svojim dobavljačima, sarađuju, podižu svest i zaista pokušavaju da utiču na njih da rade stvari drugačije, što smanjuje uticaj emisija na njih.

Humperdink Džekman (06:23.799)
veoma je važno da završite ESG reviziju održivosti lanca snabdevanja u vašem lancu snabdevanja, opet, za usklađenost sa svim glavnim ESG okvirima. Kao što sam rekao, imate GRI, B Corp, EcoVardis. To su sada osnovni zahtevi ovih okvira za dobro izveštavanje. Tako,

Veća preduzeća, međutim, suočavaju se sa SECR-om ili se ponekad nazivaju SACA. To je nova skraćenica, novi način da se to kaže. Postoji velika razlika između onoga što su veće organizacije dužne da izveštavaju o tome kako bi se pridržavale svog godišnjeg izveštaja i PPN-a, koji se odnosi na bilo koji posao, bez obzira koliko mali u javnosti.

lanac snabdevanja nabavkom. Šta možete objasniti o izveštavanju SECR-a i šta funkcioniše, šta ne i koji su rizici?

Džo Galager (07:29.924)
Mislim da budem sasvim iskren, mislim da je to neverovatno osnovno i vidim mnogo organizacija koje će to uraditi sami i samo pretvoriti i tu je da oni mogu napraviti grešku i pretvoriti samo jedan od faktora emisije, ali oni mogu nekako dobiti radeći obavezne stvari. Neću reći da je to samo označavanje kutije, ali možda se tako oseća. Ali ove kompanije su odgovorne za veliki deo uticaja.

Dakle, oni moraju efikasno postaviti zamah i pokrenuti promene i uticati na neke od onih neregulisanih dobavljača koji možda zavise od tog odnosa. Tako da mislim da postoji mnogo odgovornosti. mislim da je PPN 006 zapravo zahtevniji. Dakle, za MSP da završi PPN 006, mislim da je zahtevnije od potencijalno velike organizacije da uradi vrlo osnovnu deklaraciju SECR-a.

Hamperdink Džekman (08:27.997)
Ali plima se okreće. Viđam ovo mnogo u poslednje vreme. Klijenti su došli u ESG Pro i pomogli ste više od nekoliko njih. Tamo gde su se njihovi revizori okrenuli i odbacili minimum za označavanje kutije, uradite minimum, izveštaj o obimu jedan, obim dva i poslovna putovanja. I njihovi revizori...

odbacuju izveštaj jer uvodi odgovornost revizora. To nije transparentno, to nije potpuno obelodanjivanje. Ovaj aspekt ublažavanja rizika je veoma važan. Dakle, ta preduzeća, već ste se dotakli izveštavanja o trećoj kategoriji jedan, a to je vaša kupovina robe i usluga. Koji su drugi?

vrste emisija o kojima bi svaki posao zaista trebalo da izveštava ako će se shvatiti ozbiljno i ako će zaista raditi na ublažavanju njihovog uticaja na životnu sredinu.

Džo Galager (09:40.989)
Mislim da je jedan za koji lično mislim da bi trebalo da bude propisan otpad. Mislim da je to veoma emotivna tema, ima veliki uticaj i otpad je trenutno dobrovoljan i osećam da bi to trebalo da bude obavezno. Mislim da zaposleni putuju na posao, iako ima svoje izazove, ponovo pokušava da potencijalno dođe do ideja i inicijativa kao kompanija.

da podstakne biciklizam na posao, hodanje, javni prevoz, ali samo podići svijest. A ako to radite sa svojim zaposlenima, onda se nadamo da će se prevesti u akcije koje preduzimaju kod kuće i sa svojim porodicama i prijateljima, ne samo oko putovanja na posao, već i predmet održivosti. I naravno, ljudi koji se kreću proizvode u i van do potrošača, oni zaista treba da se bavi uzvodno i nizvodno transportne logistike.

skladištenje i slične oblasti.

Humperdink Džekman (10:40.193)
Da, i kada sam nedavno radio sa veoma, veoma velikom dobrotvornom, globalnom dobrotvornom organizacijom na ovome, mnogo toga što smo uradili sa ovim planom bio je rad na unutrašnjoj kulturi. A tu je i mnogo pogrešno shvaćenih, vrlo naizgled trivijalnih inicijativa. Mislim, to je analogno ...

zabrana plastičnih slamki u Velikoj Britaniji i drugim zemljama. Nije da plastične slamke same po sebi predstavljaju neku kolosalnu tonažu plastike i otpada, ili čak energiju koja ide u njihovu proizvodnju. Svima se usađuje u umove da male promene čine razliku. I ako svi u organizaciji razumeju na veoma ličnom nivou kako

Ugljenik je važan, onda su mnogo skloniji na poslovnom nivou, organizacionom nivou, da učestvuju i dolaze do ideja i identifikuju inicijative, izgubljenu potrošnju energije i tako dalje, koji voze dole veliku sliku. Šta misliš?

Džo Galager (11:59.069)
Apsolutno. Mislim da ponekad u pravu ili pogrešno, organizacije mogu da rade računovodstvo ugljenika bez direktnog uključivanja svojih zaposlenih. Dok je sa ESG-om, kao što znamo, daleko impresivniji. Mora biti šira, dublja, šira. Tako da mislim da sa ugljenikom i emisijama stakleničkih gasova veoma mnogo, postoji prilika, mislim, da se pokrenu promene i ponašanje kroz

kroz ljude i ako pogledamo znate znam da ponekad ljudi govore o tome znate cenu kilovata.

Kao primer, dobro znate krizu troškova života - to je to nije raketna nauka - neke od ovih stvari ako potpuno isključite svetla - znate i ne koristite kilovate. Postoji uticaj na štednju, tako da mogu postojati neke inicijative koje pomažu ljudima kod kuće, kao i znate nove propise EPC-a za zgrade, znate iznajmljivanje nekretnina

Tako da ljudi mogu da pokrenu te promene kako bi zapravo uticali na sebe lično, kao i na kompaniju za koju rade.

Humperdink Džekman (13:06.165)
Zanimljive tačke. Sada jedna od stvari koja proizlazi iz tog dela naše diskusije je diferencijacija za veća preduzeća, velika preduzeća. Postoji ova regulativa ESOS, šema mogućnosti za uštedu energije. Dakle, hajde da pomognemo svima da shvate razliku između ESOS-a i onoga što pokušava da postigne i izveštavanja o ugljeniku pod recimo SECR-om.

Da li biste želeli da odete tamo?

Džo Galager (13:35.609)
Mislim da nismo, pretpostavimo, da li je ugljenik valuta? Pretpostavljam da u ovom primeru, pretpostavimo da je to valuta. ESOS koristi kilovata kao svoju valutu za izveštavanje, a emisije stakleničkih plinova koriste ugljenik. Dakle, znajte, kompanije koje rade svoje SCCR bi trebalo da konvertuju svoje kilovata koristi u emisiju ugljenika da im pomognu u tom izveštavanju.

To je u suštini, po mom mišljenju, ključna razlika.

Hamperdink Džekman (14:08.493)
I u osnovi, obojica se bave uštedom novca organizacije, ESOS-a mnogo. Ako organizacija koristi manje energije, štedi novac. To je podsticaj, metodologija za identifikaciju vaših energetskih žarišta i mogućnosti za smanjenje. Ali sa izveštavanjem o ugljeniku, uvek sam to stavio kao ...

Sve što izbacite, sve što konzumirate u poslu, sve što šaljete u otpad, deponiju, je novac. A to je i ugljenik. Dakle, izveštavanje o ugljeniku je takođe o smanjenju otpada jer je to ugljenik. A ako ste kupili proizvod na prvom mestu, sve što šaljete na deponiju nije samo ugljenik koji izlazi kroz vrata, to je novac. Dakle ...

Postaje, postoji prilika za preduzeća svih veličina da svoje putovanje izveštavanja o ugljeniku samofinansiraju.

Džo Galager (15:16.74)
Apsolutno, i mislim da poenta o kojoj nismo razgovarali je taj uticaj na stvari kao što je kvalitet vazduha. Dakle, znate, ako možete kombinovati sa smanjenjem emisije ugljenika, sa smanjenjem troškova, sa smanjenjem, znate, zagađenja vazduha, što poboljšava kvalitet vazduha, i mislim da svakako u tim teškim urbanizovanim područjima.

Sada je mnogo fokusa na inicijativama da se to smanji. Znam u Londonu, ja izjavu gradonačelnika koji je govorio o 4,000 preuranjenih smrti svake godine u vezi sa lošim kvalitetom vazduha. Dakle, to ima direktan uticaj na sve koji žive u Londonu. Tako da se često zanemaruje, ali svakako je to ...

Humperdink Džekman (16:02.957)
A u novinama jutros, u Telegrafu, novinar je istakao kako se kvalitet vazduha u Parizu poboljšao četiri puta za 20 godina, što je neverovatno. Dakle, hajde da kopamo malo dublje ovde. Kakav je proces kada počnemo stvarno kopati ...

Džo Galager (16:18.864)
Da. Da. Da. Da.

Humperdink Džekman (16:31.831)
Suočavamo se sa slonom u sobi, kupuje robu i usluge. Većina preduzeća, oni prvo započnu ovaj proces, oni misle da je sve o njihovoj električnoj energiji i floti goriva kupljene. Ali svako preduzeće koje kupuje robu i usluge kupuje ugljenik. To je deo. Dakle, ako možemo da vozimo to dole, onda smo stvarno na nečemu.

90 statistika varira 92 do 96 % bilo kog preduzeća ugljenični otisak potiče iz tih područja, te kategorije emisija izvan njihove direktne kontrole. Ovo je sve ovo takozvani obim tri. A ogromna većina toga je nagla roba i usluge. Tako

Dok počinjemo da radimo na kupovini robe i usluga klijenta, ne samo da identifikujemo koliko ugljenika kupuju, već identifikujemo i žarišta potrošnje u kojima koriste pogrešnog ili neefikasnog dobavljača, a ne nužno najbolju cenu. Oni samo kupuju odavde i odatle. To je van kontrole, što otvara vrata da zaista napravi neke duboke uštede.

Džo Galager (18:01.392)
Da, apsolutno. Znam da ponekad veće kompanije, oni se bore sa angažovanjem lanca snabdevanja je ponekad kao osnovna kao baza podataka i informacije koje moraju da komuniciraju sa njima. Znate, imati to na početku. A onda mislim da kada gledate emisije ugljenika, imalo bi smisla da to uradite pod nekom vrstom opšte strategije procene ESG rizika.

A zatim otelotvoriti u okviru procene rizika i pitanja koja govore o, znate, šta radite oko emisije ugljenika? Imate li plan smanjenja? Da li to prijavljujete ili snimate? I stvarno, pretpostavimo onda, znate, u početku sa Scope 3 kupovine robe i usluga, kao što znamo, tim je u početku radio sa podacima zasnovanim na potrošnji, što je u ovom trenutku nauka koju mnogi koriste. Ali vremenom i što brže to bolje, preći će na stvarne podatke.

za razliku od potrošnje. I nadam se da ću misliti da će izveštavanje o emisijama ili iznos pasti kada koristite stvarne naspram potrošnje zasnovane. A onda zaista ono što vidim je da kompanije žele da njihovi dobavljači malih i srednjih preduzeća daju klimatska obećanja o smanjenju iz godine u godinu. I to je ponekad povezano sa ako imaju

Deklaracija akcionara da kaže, naučno zasnovani ciljevi, mi ćemo uzeti 30% iz opsega tri u narednih pet godina. Jedva čekate do 2029. godine, a zatim objavite da ste ga propustili jer se niste prijavljivali sa svojim dobavljačima tokom godine u godinu. Dakle, to je opet još jedan izazov, ali definitivno vidim trend kompanijama koje to žele da urade.

Humperdink Džekman (19:45.608)
Apsolutno. I nešto na čemu radimo sa našim klijentima zapravo im pomaže da se angažuju sa svojim dobavljačima. Zato što morate da dovedete dobavljače na brod i mnogo puta dobavljače, vi nemate, pa, možda ćete imati direktan i donekle lični kontakt sa nekoliko njih. Ali sve u svemu, svi se osećaju pomalo bombardovani RFK-ovima i

proцena ovo i proцena koja. Dakle, ono što nalazimo je pomaganje našim klijentima da sprovedu vebinare za svoje dobavljače kako bi ih doveli na brod, objasnili putovanje i angažovali ih. Vaši dobavljači su apsolutno vaša slaba karika i ovaj proces

Mi zapravo pomažemo u organizovanju ili domaćinstvu ovih vebinara zaista stvara veliku motivaciju i učešće. Šta bi još dobavljači mogli da rade?

Džo Galager (21:00.252)
Pa, mislim da u duhu saradnje nikada nisam poznavao temu u svojoj radnoj karijeri u kojoj okuplja kupce, dobavljače, partnere, konkurente. Nikada nisam poznavao temu i svi zaista žele da uče jedni od drugih. Tako da mislim da postoji zaista ogromna prilika. I mislim, pretpostavimo, u mojoj glavi, ponekad govorim o eliminisanju koristi od retrospektive.

Zašto čekati 18 meseci i onda saznati da ste otišli dole pogrešno? Zato što nemamo 18 meseci ili dve godine. Potrebna nam je pozitivna akcija što je pre moguće. Ali mislim da za mala i srednja preduzeća nikada nije postojala tako dobra prilika za pristup stvarima kao što su okviri za nabavku. znati, 400 milijardi provode godišnje sa KPI od vlade govori o 30% nagrade za MSP.

Dakle, nikada nije bilo bolje vreme da ustanete, podignete ono što radite i pristupite toj vrsti ogromnog potencijalnog dela troškova.

Hamperdink Džekman (22:08.077)
To je veoma dobra poenta. Druga stvar koju mislim da zaista treba da se suočimo sa svima koji gledaju ovaj video je velika debata o neto nuli. To je sada postala veoma jaka politička štafeta, bilo za nju ili protiv nje. Ti si za posao ili si protiv posla. I mislim da ono što zaista pokušavamo da isporučimo ovde

da li je poruka koja je ostavila po strani politiku Net Zero-a, klima se menja, to je činjenica, da li je strategija Velike Britanije najbolja? Neću to komentarisati. Ali ono što ja verujem je da su upravo ove tačke koje ste pokrenuli o davanju MSP apsolutni pristup javnim nabavkama.

I, znate, uzmite primer da po sopstvenom računanju NHS-a, u Velikoj Britaniji postoje negde u redosledu KSNUMKS direktnih dobavljača. Sada, ogromna većina njih su mala preduzeća. A NHS zahteva da ta mala preduzeća procenjuju svoj lanac snabdevanja. Dakle, pretpostavimo 20 malih i srednjih preduzeća.

po dobavljaču. Vrlo brzo ulaze u milione preduzeća u Velikoj Britaniji koja podležu ovim propisima. I to je apsolutno fundamentalno. Ako želite da snabdevate NHS, morate imati plan za smanjenje ugljenika, PPN 006. I ovo se zaista okuplja za preduzeća. I samo se vratite na celu tu tendersku situaciju. Tako mali biznis.

Lično sam se bavio, prave perike i za javnost i za NHS. To je oko 50-50, njihov prihod. Oni su dobavljač NHS-a više od 10 godina. Odjednom nisu mogli da podnesu svoju ponudu jer je postojao apsolutni blok dok nisu ispunili NHS Evergreen, čija je prva depilacija izveštavanje o ugljeniku.

Humperdink Džekman (24:38.603)
Da, i mapirajte to nazad, izvinite, mapirajte to nazad na Zakon o nabavkama. I ima mogućnosti u izobilju za svakoga. Ne radi se o politici, radi se o uticaju i to je krajnji uticaj na posao koji dobija svoju kuću u redu, ali ima i reputaciju. O čemu je, znate.

važnost svakog biznisa da bi mogli da viču potrošačima i poslovnim dobavljačima da ozbiljno shvataju životnu sredinu. Ima li kakvih razmišljanja, Džo?

Džo Galager (25:23.194)
Mislim da se procenat ekološki svesnih donosioca odluka i potrošača menja. I tako mislim da mogu da vidim u određenim maloprodajnim primerima, primerima ugostiteljstva, gde ljudi donose odluke o tome gde idu da jedu, gde kupuju, šta kupuju na osnovu

razne vrste ekološkog označavanja ili znate kako restoran nabavlja hranu i to samo raste, tako da mislim da ako se stvarno ne podesite na to, vremenom sužavate svoje tržište, tako da znate, dok su neki od njih možda rekli Joe da je to bila niša pre pet godina

Pa, zapravo, ta niša sada zaista raste, tako da postaje prilično veliki procenat. Tako da jednostavno ne mislim da to možete prevideti. Ranije ste govorili o Net Zero i ovoj vrsti straha od koje vidim strah od malih i srednjih preduzeća od davanja izjave. Uvek kažem, pa, ako dajete izjavu za Net Zero, trebalo bi da vam bude mnogo lakše da to postignete nego što bi to bilo za mnogo veću organizaciju, grad i ili Veliku Britaniju kao

kao entitet. Mislim da je način na koji svakako pokušavam da pomognem, da se uverite da su zaista jasni o tome šta govore. Dakle, ako kažu da ćemo biti neto nula do 2030. godine, a to je njihov operativni uticaj, da zaista dele da se to zaista fokusira samo na operacije i obim jedan i obim dva. Ali puni opseg će biti možda 2040, 2050 više dugog dometa. Zato što vidim da neka mala i srednja preduzeća prave države u kojima preuveličavaju.

Humperdink Džekman (26:39.373)
Mm.

Džo Galager (27:07.408)
ono što oni govore i to je, kao što znamo, greenwashing koji bi nekoga odmah isključio. A onda mislim da je posao koji radimo čak i za veće kompanije, često se susrećem sa malo otpora u izveštavanju o trećem opsegu, jer su zabrinuti da će pokazati da su njihove emisije zapravo porasle što bi mogli da se povećaju za neku vrstu devet puta više od cifre kada uđete u obim tri. Dakle, opet, ono što pokušavamo da uradimo je da se uverimo

da merimo metriku intenziteta za obim jedan i obim dva, a to je posebna mera. A onda radimo metriku punog intenziteta na osnovu svih opsega, što znači da ako komuniciraju napolju ili se upoređuju sa benčmarking tačke gledišta, oni imaju dve oblasti benchmarkinga. Ali mislim, žao mi je.

Humperdink Džekman (27:53.26)
Upoređujete, upoređujete ga, onda ste u mogućnosti da pomognete svakom preduzeću da uporedi jabuke sa jabukama.

Džo Galager (28:01.82)
Apsolutno. Mislim da je to, mislim, vidim to kao prilično jednostavnu metodu, ali to zapravo eliminiše ono što je, mislim, prilično veliki strah za velike kompanije, jer znaju da je slon u sobi slobodan, ne samo od, znate, podataka koji ga prikupljaju, upravljaju njime, ko će to uraditi, vreme koje je potrebno, trošak ako rade sa spoljnom stranom. Ali to je samo ta percepcija da će izgledati stvarno, stvarno loše. Mi smo zapravo

Mislim da je to potpuno suprotno, jer pokazuje da zaista napadate veliki izazov i da ćete dobiti puno poštovanja od toga, od mnogih organizacija. I mislim da bi za mala i srednja preduzeća, opet, to trebalo da bude prilično lako. I kao što znamo, obično se fokusiramo na 50 do 75% gde vidimo uticaj. Nema velikog dobitka u fokusiranju na nisku potrošnju u području sa malim uticajem, ali to je ...

fokusira se na te velike, velike oblasti uticaja.

Humperdink Džekman (29:05.389)
U redu, dakle, znate, samo misao od mene o tome šta ste pokrivali je studija za studijom u poslednjih 15 godina pokazala je da će potrošači potrošiti bilo gde od četiri do 9% premije za proizvode i usluge koji se smatraju održivim. I samo treba da idete na booking.com ili bilo koji ...

glavna putna platforma ovih dana da vidi uticaj. Svaki hotel koji vodi optužbu da kaže, gledajte, ovo je naš ugljenični otisak. Ovo je naša društvena perspektiva. Ovako upravljamo sopstvenim poslom. I to je uzgred, to je hotelska industrija u kojoj je zamišljen čitav koncept greenwashing-a. Sada, mislim da je u

Vreme je da verovatno počnemo da završavamo. Moje završne misli o celoj ovoj temi izveštavanja o ugljeniku, svedite se na poruke brenda, bez obzira na to šta se bavite, da li idete na B Corp sertifikat, EcoVitis sertifikat, koji je više za poslovanje. Ali kako, o čemu zapravo morate da vičete na društvenim medijima i u drugim oblicima oglašavanja u, znate,

Kakvo je vaše korporativno prisustvo tamo? I ništa ne govori glasnije trenutnoj populaciji od održivosti. Dakle, izveštavanje o ugljeniku po mom mišljenju je apsolutno polazna tačka. To je mesto gde svako ko tvrdi da uopšte brine o životnoj sredini treba da počne. I možete uspeti, možete napraviti pozitivan uticaj. To nije za svakoga.

posao, nijedan pojedinačni posao neće rešiti klimatske probleme tamo. Ali kolektivno, čistije, manje otpada, to čini razliku. I ovo je mesto gde mislim da svaki posao treba da se ukrca, uradi to kako treba, dobije neke odgovarajuće savete i da se rukovodi od strane stručnjaka, a ne sa nekim komadom softvera koji pokušava da

Humperdink Džekman (31:31.735)
bore se kroz sve ove koncepte sami.

Džo Galager (31:36.509)
Da, i mislim ...

Ja postoji potencijalno prilika za kompanije da se redefinišu sa novom svrhom i vrednostima i da bi se nova DNK mogla omotati oko teme ESG-a koji, kao što znamo, obuhvata izveštavanje o ugljeniku. Znam da ste ranije pomenuli o vrsti računovodstvenih firmi koje odbijaju, revizori odbacuju deklaracije i mislim da kako nefinansijske informacije rastu u izveštajima kompanija da imamo životnu sredinu

razgovarali smo o drugom velikom izazovu u ovom trenutku, a to je modeliranje klimatskih rizika za koje očekujem da će novi ISSB potencijalno zameniti TCFD, ali će izvršiti pritisak na te velike kompanije da ne samo da rade modeliranje klimatskih rizika, već ga zapravo pozicioniraju u finansijskom uticaju na njihovo poslovanje - ogroman izazov.

Ali mislim da onda ako plaćate godišnjeg revizora, ako možete da radite sa organizacijom, nadam se kao i mi, koji mogu da pomognu u pripremi podataka tako da je revizija spremna, to bi trebalo da smanji iznos naknada za reviziju koje plaćate jer je predstavljen na tako snažan i ubedljiv način. Tako da mislim da ima koristi svuda okolo, ali mislim da ponekad ljudi samo trebaju, znate, šta je njihov ključni pokretač?

koji je njihov razlog da deluju. Razgovaram sa nekim ljudima i to može biti, slušaj Džo, upravo imam dvoje novih unučadi i želim da zaštitim planetu za njihovu dobrobit kada odem. Dakle, ponekad to može biti kao ljudski, ljudska veza kao što je ta. Drugi put je to regulacija, ponekad to mogu biti tenderi i ponude, ključni kupci. Ali na kraju mislim da to može biti više različitih pokretača koji mogu da okupe sve.

Humperdink Džekman (33:29.303)
To je briljantno. Dakle, suština je da izveštavanje o ugljeniku pomaže vašem poslovanju, pomaže vašoj porodici, pomaže društvu, pomaže planeti i to se mora uraditi. Hvala vam puno što ste slušali sve. Pozdravljamo vaša pitanja. Dođite na naš sajt, koristite kontakt formu, rezervišite sastanak.

Džo Galager (33:47.388)
Hvala vam.

Hamperdink Džekman (33:59.533)
Pozovite nas, pošaljite nam e-poštu, posebno ako želite da pošaljete e-poštu Joe Gallagher, to je jg u esgpro.co.uk. Svima, hvala što ste slušali i pogledajte našu veb stranicu. Proizvodićemo mnogo više ovakvih video zapisa, ulazeći dublje u sve ove teme i još mnogo toga. Hvala vam.